diumenge, 9 de gener del 2011

L'enderroc de la Colònia


L'enderroc de la Colònia
Fa poc van fer un 30 minuts a TV3 sobre la colònia Castells, al barri de les Corts de Barcelona. En aquest 30 minuts, es parlava de la problemàtica causada per l'expropiació i reallotjament dels habitants de la colònia, barrejada amb l'aparició del moviment okupa.
Fa una setmana, m'hi vaig tornar a passar, a veure com estava el tema, i la meva sorpresa va ser que els enderrocs ja s'havien iniciat. Em va fer una mica de pena, ja que el lloc tenia un cert encant, i no vaig poder evitar tirar unes quantes fotos, potser les darreres?
Aquesta foto està feta al mateix lloc que la darrera entrada. A veure quin serà el futur de la Colònia... el present ja es veu quin és.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada