dijous, 30 de desembre del 2010

El llac roig

http://www.flickr.com/photos/salvacasablancas/5221083577/in/set-72157625501452422/

Ell Llac Roig
La meva primera experiència amb un rodet redscale de 120mm per a la lubitel.D'aquell rodet, de moment el darrer que he tirat, aquesta és la primera foto... amb la resta se'm va anar una mica l'olla.

Va ser un diumenge que ens vam quedar a Barcelona, i vàrem aprofitar per anar a visitar museus. Aquell dia vam anar a veure el museu del disseny, situat al palau reial, al peu de la diagonal. Fins arribar al museu, tens un bonic passeig a través dels jardins. Hi ha molts recons agradables, ombracles, fonts i molta vegetació.
Caminant per allà, buscant una font que li diuen de Gaudí, vaig ensopegar amb aquesta parella de barbuts amb barret mirant cap al llac. Sense pensar-m'ho dues vegades, vaig disparar com vaig poder, sense mirar massa l'obturació ni el diafragma, i va sortir prou bé.
Durant la visita al museu, no vaig parar de creuar-me'ls i pensava que se n'haurien adonat de que els havia fet una foto, però no em van dir res. He de començar a perdre la por.

Au, passeu-ho bé, que demà no se si tindré temps a escriure res...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada