dimecres, 22 de desembre del 2010

Trasto nº 3. Minolta Dynax 500si

Aquesta si que és la meva primera càmera. Bé, de fet no, però si que és la primera càmera que em vaig comprar amb els meus dinerets. En poques hores marxava de viatge amb els de la uni i no podia ser que no pogués immortalitzar els dies que passaria fora. A casa no em van deixar la càmera familiar, així que, en un rampell, vaig anar al fotoprix del carrer major de Rubí, i em vaig quedar la única a la que m'arribaven els pocs estalvis que tenia .... i quina compra!

No entraré en detalls del seu funcionament.... només dir-vos que és senzilla a matar, tant en mode manual, semi automàtic o automàtic. Em va fer molt de servei, però ah! alerta!, van començar a aparèixer les primeres càmeres digitals, i això va suposar la "mort" de la pobre Minolta.

Com pot ser que una HP compacta pogués aconseguir-ho? La veritat, ara no m'ho explico, però així va ser.
Uns anys mes tard, és a dir, el 2009, em va donar per recuperar-la, i així va començar aquest "revival" analògic en el meu cas. A la lubitel i a la Pen ja les coneixeu.... poc a poc us presentaré a la resta.
Com sempre, més info al següent link:
http://www.camerapedia.org/wiki/Minolta_Dynax_500si

http://www.flickr.com/photos/salvacasablancas/4389696884/in/set-72157622301988763/

No soc massa amant de fer fotos a animalons o a floretes.... No em criden massa l'atenció, però vet aquí no un gos, si no un gat. Ja veieu que tinc poc criteri, però es que vaig veure la bestioleta aquesta amb cara de perduda al Casal de Mediona i no m'hi vaig poder resistir. De totes maneres, poques fotos de bitxos més veureu, alguna més en tinc, perquè com us he dit, no tinc massa criteri, o sigui que no em feu massa cas.
Res més, bona nit a tothom!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada