dilluns, 27 de desembre del 2010

Trasto 6, Nikon FM10

No és meva, però me la van deixar un temps i vaig poder tirar un parell de rodets. El Xavi no sap el que té entre mans! Quina càmera, mare meva! totalment manual, fàcil de fer anar, amb un fotòmetre la mar de simple, lleugera i elegant. Ideal per iniciar-se en la fotografia analògica.

Ho he intentat un parell de vegades. Sempre que quedem per anar a tirar unes fotos per allà, li dic que se la porti i faci uns tirillus amb ella, però no vol fer el canvi analògic, no hi ha manera, tu.... Jo crec que li fa por enganxar-se, però bé, la qüestió es sortir a tirar fotos, siguin digitals o analògiques.

Poca cosa més us diré... em va agradar molt fer-la servir. Te un tacte molt agradable, el obturador es suau, l'enfoc precís, i els resultats, sorprenents.

Us deixo el link per que la veieu...
http://www.camerapedia.org/wiki/Nikon_FM10

http://www.flickr.com/photos/salvacasablancas/5142020249/in/set-72157624564804258/

Seguim passejant per Mediona, a l'Alt Penedès. Aquell dia vaig tirar cap a Can Sans, un mas que hi ha prop del nucli de Sant Joan. És un passeig curt, fàcil, en un camí que puja entre vinyes, i que et porta cap a aquesta vella masia recentment rehabilitada pel Josep. Un cop arribes allà, tens una vista increible de tota la contrada, i et permet seguir caminant, tot xino-xano, pel bosc, i si és epoca, recollir uns quants bolets.
Jo no soc massa boletaire, però us he de dir, que per allà se'n fan bastants (no ho digueu a ningú, eh?)
I Xavi, ja saps que si algun dia et vols vendre la càmera, espero ser el primer de la llista, ok?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada