dijous, 23 de desembre del 2010

Trasto 4, Univex Winar

Avui li toca el torn a la Univex Winar del meu sogre, l'Agustí. Es tracta d'una càmera de baquelita de mig format, suuuper senzilla, que van comprar a casa seva quan ell era jove, retallant cupons de la xocolata Torras... alguna cosa semblant a les promocions del mundo deportivo d'ara. L'aparell en qüestió és de finals dels anys 50, principis dels 60, i està perfectament conservat.

Un dia, la meva noia, la Montse (una abraçada guapa!) em va dir que creia que tenia una càmera d'aquestes rares que m'agraden a mi per casa. La va baixar de les golfes i au, a comprar rodets per provar-la. La veritat és que està prou bé, fa unes fotos la mar de decents....

No és ben bé aquesta del link, però és mooooolt semblant. Canvia el lloc on està l'obturador i que a més, has de "enfocar" (per enfocar s'entén que s'ha de posar els metres de distància de la càmera a l'objecte fotografiat)

http://www.lomography.es/magazine/reviews/2010/03/16/camara-univex-120

http://www.flickr.com/photos/salvacasablancas/3942188582/in/set-72157622301864701/

Els boscos de Mediona son un bon lloc per anar a passejar. Sembla ser que fa uns anys, abans de l'estiu dels incendis, eren impressionants. Jo no els vaig conèixer aleshores, de fet, no sabia ni que existia el poble, però vés per on, al final hi hem anat a petar... De vegades m'hi escapo a passejar, encara que no massa, no fos cas que em surti un senglar o s'escapi un tret d'algun caçador despistat.
Els que no em coneixeu, aquí em veieu la cara. La foto és de fa un parell d'anys però ja us dic que no he canviat tant.... o si?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada