dimecres, 29 de desembre del 2010

Trasto 7, Nokia 7230

Un telèfon? Si... si m'ho haguessin dit fa un temps, no ho hagués cregut, però la veritat és que aquest petit estri, dóna molt de joc. Un dia, estava veient un programa a la 2, i això ja és una cosa ben estranya, quan parlaven d'un paio que es passava el dia fent fotos amb el seu Iphone. I és cert que feia coses interessants... igual que altres exemples que havia anat veient pel flickr.

No fa massa que em vaig canviar el telèfon per aquest Nokia i vaig provar de fer algunes cosetes, a veure com es comportava. En color no m'acaba de fer el pes, però en blanc i negre, té força potencial. Si a més a més, afegeixes les seves reduïdes dimensions (bastant més petit que un Iphone), resulta que és una gran eina per al
seu ús diari, ja que no sempre anem carregats amb tota l'artilleria, no?

La seva càmera només es de 3,2 megapíxels, i, per tant, no espereu imatges de gran qualitat, el que si que permet es la "fotografia robada", que capta les expressions a les cares de la gent tal i com son, sense el canvi inconscient (o conscient) que es fa quan s'està posant.

Aquí el teniu:
http://tienda.nokia.es/webapp/wcs/stores/servlet/productdetail_10506_10103_-5_50000241


http://www.flickr.com/photos/salvacasablancas/5288087452/in/set-72157625036619491/

On més l'he provat és al metro, els dies que hi vaig. En aquest cas, just acabava d'arribar a l'estació de Diagonal i el metro se n'anava. Volia provar com tractava els objectes en moviment, i en aquest cas, la sensació de velocitat dels vagons és molt gran. Com veieu, la foto té força gra, no està enfocada i mil i un defectes més, però m'agrada.
Per si de cas, Bon any 2011 a tothom, ok? A fer bondat!

2 comentaris:

  1. Bon any 2011 fotogràfic!!! amb 4022 fotos!!... així tope!

    ResponElimina
  2. Igualment nano!!! Ens veiem divendres! Nos movemos, con el saco!

    ResponElimina