divendres, 24 de desembre del 2010

Trasto 5, Werlisa Club Color

2 euros

Això es el que em va costar aquesta petita meravella en un cash converters. Jo ja creia que no funcionaria, ja que la tenien per a vendre com a decoració, però si que funcionava, si....
Feta de plàstic 100%, aquesta petita meravella made in spain, va fer furor com a regal de primera comunió els anys 80, i degut a l'èxit que va tenir, noves versions van anar apareixent.
Aquesta que tinc entre mans, diria que és de les primeres que van apareixer, i estar en perfecte bon estat. No hi ha cap mena de secret en fer-la funcionar. Si fa sol, gires la roda cap al sol, si fa núvol, cap al núvol, i si és foto d'interior, cap al flash. Dispares i gires la roda per córrer la pel·lícula i au, a per una altra. Ni bateries ni res....
Alta tecnología... però funciona.
Us afegeixo un link al blog de l'Ishoothorizon per que veieu l'estri
http://ishoothorizon.blogspot.com/2010/08/werlisa-club-color.html

Per cert, setmanes més tard, vaig passar al cash converters i tenien una altra igualeta per 1 euro!!!!!

http://www.flickr.com/photos/salvacasablancas/4924112285/in/set-72157624799939186/

Un petit homenatge al meu estimat Golf GTI, que ja no el tenim entre nosaltres... bé, encara existeix, però ara deu estar fent feliç a un altre. Un petit mite dels 80, retratant un gran mite dels 80. Quina empenta, quina ràbia, quin nervi.... i que dura que anava la direcció i el canvi... és el que tenen les coses antigues, però formen part del seu encant, oi? Alguna cosa ens deu enganxar d'elles...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada